Wednesday 28 March 2012




Yesus Adalah Terang Dunia.




YOHANES 8:12-14.




 12. Maka.  Yesus berkata pula kepada orang banyak, kata-Nya: "Akulah  terang dunia; barangsiapa mengikut Aku, ia tidak akan berjalan dalam kegelapan, melainkan ia akan mempunyai terang hidup." 13. Kata orang-orang Farisi kepada-Nya: ''Engkau bersaksi  tentang diri-Mu, kesaksian-Mu tidak benar.'' 
14.  Jawap Yesus kepada mereka, kata-Nya: ''Biarpun Aku bersaksi tentang diri-Ku sendiri,namun kesaksian-Ku itu benar, sebab Aku tahu , dari mana Aku datang dan kemana Aku pergi. Tetapi kamu tidak tahu, dari mana  Aku datang dan ke mana Aku pergi.





Saya rindu kongsi Firman Tuhan, ini sebagai renungan petang kita.
<3 <3 <3

semoga Firman Tuhan ini memberikan kekuatan baru untuk kita,
dan mengetahui bahawa Yesus Kristus Tuhan kita, adalah terang bagi hidup saya dan anda semua. Apa pun keadaan mu ketika ini, percayalah bahawaTuhan berserta mu buat selama-lamanya dan menerangi hidup bersama dengan keluarga mu.Amen. :-)

No comments:

Post a Comment